Урок 1. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки

ДПА з англійської мови
Травень 20, 2016
Останній дзвоник 2016
Травень 27, 2016

Урок 1

Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька

Мета :

  • навчальна:  ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням.
  • розвиваюча: розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням.
  • виховна:  сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

З тих пір, коли з'явилася писемність, люди не переставали писати один одному листи. В них вони повідомляли про новини, про радість, про смуток, виражали свої емоції та почуття. В 20-му столітті одним з винаходів стала електронна пошта.  Тема, яку ми починаємо вивчати, має назву «Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування».

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Що таке електронна пошта
  2. Адреса електронної пошти
  3. Реєстрація електронної скриньки

 

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Обговоріть, як подати спільне та відмінне між роботою зі звичайною поштою й електронним листуванням у вигляді таблиці

Завдання 2. Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 10 підручника

V.  Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Яке призначення має електронна пошта?
  2. Що спільного і відмінного між звичайною поштою й електронною?
  3. Які переваги та недоліки має електронна пошта в порівнянні зі звичайною поштою?
  4. Скільки електронних поштових скриньок може мати користувач?
  5. Як записується адреса електронної пошти? Наведи приклади.
  6. У чому полягає сутність реєстрації користувача на поштовому сервері?

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

  • Вивчити конспект уроку.
  • Опрацювати параграф підручника п.1