Поняття комп’ютерної графіки. Урок 1 (Інформатика 6 клас)

31 Травня, 2018
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу «Інформатика 9 клас». Підсумковий урок. Урок 70 (9 клас)
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу Інформатика 9 клас. Підсумковий урок. Урок 70 (9 клас)
19 Жовтня, 2017
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 2 (6 клас)
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Урок 2 (Інформатика 6 клас)
31 Травня, 2018
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу «Інформатика 9 клас». Підсумковий урок. Урок 70 (9 клас)
Узагальнення та систематизація вивченого з курсу Інформатика 9 клас. Підсумковий урок. Урок 70 (9 клас)
19 Жовтня, 2017
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 2 (6 клас)
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Урок 2 (Інформатика 6 клас)
31 Травня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Поняття комп’ютерної графіки

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття комп’ютерної графіки. Урок 1 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Ознайомлення з правилами техніки безпеки. (слайд 4-12)

  1. Не можна заходити в комп’ютерний клас без дозволу вчителя.
  2. Не можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.
  3. На комп’ютерному столі не повинно бути зайвих речей.
  4. Сидіти потрібно рівно, спираючись на спинку стільця, ноги мають бути на підлозі або на спеціальній підставці.
  5. Відстань від очей до екрана монітора – 50 см.
  6. Руки мають бути чистими і сухими.
  7. Не можна торкатися кнопок і клавіш, призначення яких тобі невідоме.
  8. Не можна торкатися дротів і задніх стінок монітора та системного блока.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 13)

  1. Які особливості використання графічного редактора для створення зображень?
  2. Що таке кодування даних?

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке комп’ютерна графіка? (слайд 14-15)
  2. Як кодуються текстові, графічні та звукові дані? (слайд 16-19)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Растрові формати (слайд 20)

Збережи зображення Берегиня (Олег Шуляк).jpg (мал. 1.4) у форматах PNG, BMP, GIF та проаналізуй якість зображення та обсяг файла в кожному з форматів.

Завдання на с. 11 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 21)

Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, побудуйте для цього таблицю. Результати заповнення таблиці обговоріть у парі.

Завдання на с.12 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 22)

Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить приклад зображення, а інший називає, до якого виду комп’ютерної графіки його слід віднести. Наприклад, фотографія – растрове, накреслення – векторне тощо. Обґрунтуйте свій вибір, спираючись на властивості кожного з видів графіки.

Завдання на с.12 підручника

Завдання 7. Міркуємо (слайд 23)

Запропонуй, у якому форматі краще зберегти графічні файли за різних ситуацій, якщо тобі доведеться:

  • а) зберігати зображення в мобільному телефоні;
  • б) розміщувати зображення в Інтернеті;
  • в) демонструвати зображення на деякому пристрої, характеристики якого тобі невідомі;
  • г) роздруковувати зображення для виставки;
  • д) тиражувати зображення різного розміру.

Завдання на с.13 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 24)

  1. Для чого використовується комп’ютерна графіка?
  2. Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
  3. У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
  4. Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?
  5. Чи можна визначити розширення імені графічного файла, переглядаючи зображення, що міститься в файлі?
  6. Які особливості кодування файлів?

Рефлексія (слайд 25-28)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 29)

Опрацювати параграф підручника п.1

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття комп’ютерної графіки. Урок 1 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності