Урок 1. Поняття моделі. Моделювання

1 Вересня 2016
Вересень 1, 2016
Урок 2. Практична робота №1 «Побудова інформаційної моделі»
Вересень 3, 2016

Урок 1 

Тема: Поняття моделі. Моделювання

Мета :

  • навчальна: ввести поняття моделі, розглянути різновиди моделей. Вчитися будувати;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок семінар.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Ознайомлення з правилами техніки безпеки.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Образні моделі
  2. Знакові інформаційні моделі
  3. Табличні моделі
  4. Мова представлення

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 3-4, 6-7, 9 на с. 9-10  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке модель об’єкта?
  2. Для чого створюються моделі?
  3. Що таке предметна область дослідження?
  4. Поясніть, у чому полягає процес моделювання.
  5. Чим модель об’єкта відрізняється від реального об’єкта?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.1.1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *