Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням.
- розвиваюча: розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням.
- виховна: сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
Вступний інструктаж з правил техніки безпеки (4-11)
II. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке електронна пошта (слайд 12-13)
- Адреса електронної пошти (слайд 14)
- Реєстрація електронної скриньки (слайд 15-17)
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 18)
Обговоріть, як подати спільне та відмінне між роботою зі звичайною поштою й електронним листуванням у вигляді таблиці
Завдання 2. Працюємо з комп’ютером (слайди 19)
Хід роботи с. 10 підручника
IV. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 20)
- Яке призначення має електронна пошта?
- Що спільного і відмінного між звичайною поштою й електронною?
- Які переваги та недоліки має електронна пошта в порівнянні зі звичайною поштою?
- Скільки електронних поштових скриньок може мати користувач?
- Як записується адреса електронної пошти? Наведи приклади.
- У чому полягає сутність реєстрації користувача на поштовому сервері?
Рефлексія (слайд 21-24)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 25)
Опрацювати параграф підручника п.1