Електронна скринька та електронне листування. Урок 1 (Інформатика 7 клас)

3 Вересня, 2018
“Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)” заблокована Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (7 клас)
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018
“Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)” заблокована Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (6 клас)
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 35 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (7 клас)
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з основними поняттями, принципами функціонування електронної пошти та роботою з електронною скринькою і листуванням.
  • розвиваюча: розвивати в учнів практичні навички роботи з електронною поштою та електронним листуванням.
  • виховна: сприяти вихованню культури поведінки, сумлінності, відповідальності при виконанні завдань.

Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Урок 1 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

Вступний інструктаж з правил техніки безпеки (4-11)

II. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке електронна пошта (слайд 12-13)
  2. Адреса електронної пошти (слайд 14)
  3. Реєстрація електронної скриньки (слайд 15-17)

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 18)

Обговоріть, як подати спільне та відмінне між роботою зі звичайною поштою й електронним листуванням у вигляді таблиці

Завдання 2. Працюємо з комп’ютером (слайди 19)

Хід роботи с. 10 підручника

IV. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 20)

  1. Яке призначення має електронна пошта?
  2. Що спільного і відмінного між звичайною поштою й електронною?
  3. Які переваги та недоліки має електронна пошта в порівнянні зі звичайною поштою?
  4. Скільки електронних поштових скриньок може мати користувач?
  5. Як записується адреса електронної пошти? Наведи приклади.
  6. У чому полягає сутність реєстрації користувача на поштовому сервері?

Рефлексія (слайд 21-24)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 25)

Опрацювати параграф підручника п.1

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Електронна скринька та електронне листування. Урок 1 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності