Урок 10. Поняття алгоритму. Висловлювання

Урок 9. Практична робота №3 «Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань»
Червень 2, 2016
Урок 11. Алгоритми з повторенням
Червень 2, 2016

Урок 10 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Поняття алгоритму

Мета :

  • навчальна:  осформувати поняття алгоритму, висловлювання;
  • розвиваюча:  розвивати в учнів логічне та творче мислення, науковий підхід;
  • виховна:  виховувати інтерес до знань, старанність, відповідальність перед товаришами

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда:

  1. З яких етапів складається процес створення інформаційної моделі?
  2. Для чого використовується комп’ютерне моделювання?
  3. Як створювати комп’ютерні моделі в різних програмних середовищах?

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 6: http://testinform.in.ua/

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Як створюють алгоритми?
  2. Що таке висловлювання?
  3. Якими бувають висловлювання?
  4. Що таке умовне висловлювання?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Алгоритмічні структури

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 81 підручника

Завдання 3. Логіка

Хід роботи с.82 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Які базові структури алгоритмів використовуються при побудові алгоритмів?
  2. Які бувають висловлювання? Наведіть приклади
  3. Де використовуються висловлювання? Наведіть приклади
  4. Як створюються складені висловлювання?
  5. Як визначається істинність висловлювання?
  6. Чим умовні висловлювання відрізняються від інших?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.12

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *