Урок 10. Практична робота №2 «Використання формул в електронних таблицях»

Урок 9. Використання найпростіших формул
Вересень 4, 2016
Урок 11. Побудова діаграм і графіків в табличному процесорі MS Excel
Вересень 4, 2016

Урок 10 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Практична робота №2 «Використання формул в електронних таблицях»

Мета :

  • навчальна: відпрацювати вміння і навички використання формул в середовищі табличного процесора;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

Хід уроку

Організаційний етап.

  1. Привітання з учнями класу.
  2. Повідомлення теми і мети уроку.

Актуалізація знань учнів.

Бліцопитування:

  1. З якого знака починається введення формули?
  2. Якими способами можна вставити адресу комірки до формули?
  3. Як проводяться розрахунки з відсотками у електронних таблицях?
  4. Які стандартні функції є у електронних таблицях?
  5. Як задати ім’я комірці?
  6. Повторюємо правила ТБ при роботі на ПК.
  7. Створити папку для практичної роботи під назвою Пр№2 _Прізвище учня.
  8. Ознайомлення з завданнями практичної роботи, алгоритмом виконання дій при проведенні розрахунків в електронній таблиці.

Практична робота.
Створити та відформатувати таблицю за зразком:

  1. Розрахувати значення стовпчики Вартість, Втрати та Прибуток  з використанням формул.
  2. Розрухувати рядок Всього з використанням формул.
  3. Результат показати вчителю.

Контрольні запитання:

  1. Яким способом Ви користувалися при введенні посилання на комірку під час виконання практичної роботи?
  2. Якими стандартними функціями Ви користувалися?
  3. Як у програмі знайти відсотки від числа?
  4. Як відредагувати значення у комірці?
  5. Як відредагувати формулу?
  6. Що відбувається під час копіювання формули?
  7. З якими видами помилок Ви зустрілися при виконанні обчислень на практичній роботі?

Підсумок уроку.

Виставити оцінки за практичну роботу.

Домашнє завдання.

Записати у зошиті формули для проведення розрахунків у MS Excel 2010

Завантажити конспект