Урок 11. Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення

Урок 10. Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів
Червень 24, 2016
Урок 12. Практична робота №3 «Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи»
Червень 25, 2016

Урок 11 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з порядком виконання операцій над об'єктами файлової системи; удосконалювати практичні навички роботи з файловими об'єктами {створення, виділення, копіювання, перейменування,переміщення та вилучення об'єктів);
  • розвиваюча:  активізувати пізнавальну активність учнів; сприяти розвитку логічного мислення; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення:

  1. Які папки недоцільно перейменовувати і чому?
  2. Для яких програм, папок чи окремих файлів доцільно створювати ярлики?
  3. Що відбувається, якщо виконати вказівку Видалити для виділеного файла?
  4. Якими способами можна копіювати, переміщувати й видаляти файли?

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.  Працюємо у парах

Обговоріть, як можна використовувати контекстне меню і вказівки вікна папки для перейменування та видалення файла. Назвіть послідовності дій, які треба виконати. Чи є в цих послідовностях дії, які потрібно виконувати і для перейменування, і для видалення файла?

Завдання 2.  Працюємо у парах

Запропонуйте одне одному запитання про виконання копіювання, переміщення, перейменування й видалення файла. Будуйте запитання так: Які дії слід виконати, щоб …?

Завдання 3.  Працюємо у парах

Обговоріть, у яких випадках для виділення групи файлів доцільно використовувати такі способи:

  • протягування мишею, окреслюючи прямокутник навколо об’єктів;
  • клацання послідовно на двох об’єктах при натисненій клавіші Shift;
  • клацання послідовно на кількох об’єктах при натисненій клавіші Ctrl;
  • натиснення на клавіатурі комбінації клавіш Ctrl+A.

Завдання 4.   Працюємо в проекті

Якщо ти плануєш у майбутньому стати дизайнером, візьми участь у проекті «Операційна система майбутнього». Запропонуй власне бачення графічного інтерфейсу майбутньої операційної системи. Комп’ютерна презентація стане тобі у пригоді.

Завдання на с.82  підручника

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

IV. Підсумок уроку

Розгляньте схему та поясніть зв’язок між вказаними поняттями

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.10

Завантажити конспект