Урок 12. Складання та виконання алгоритмів з повторенням

Урок 11. Алгоритми з повторенням
Червень 2, 2016
Урок 13. Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів з повторення, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів»
Червень 2, 2016

Урок 12 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Складання алгоритмів з повторенням

Мета :

  • навчальна:  онавчити учнів складати та виконувати алгоритми з повторенням;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. Які ситуації у твоєму повсякденному житті можна описати за допомогою алгоритмічної структури повторення?
  2. Які команди в середовищі Скретч використовують при створенні циклічних алгоритмів?
  3. Як у середовищі Скретч реалізувати повторення команд визначену кількість разів?
  4. Структуру повторення якого виду можна реалізувати за допомогою команди Завжди?
  5. Як зупинити виконання команди Завжди?
  6. Чим відрізняється команда Завжди від команди Повторити К?

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 9: http://testinform.in.ua/

III.  Формування умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо усно

Завдання 2. Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

IV.  Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Які команди називають циклічними? 
  2. Який загальний вигляд команди цикл з лічильником?
  3. Що таке тіло циклу і заголовок циклу?

Робота в зошиті

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання

  • Повторити параграф підручника п. 13
  • Доробити алгоритм в зошиті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *