Урок 13. Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів з повторення, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів»

Урок 12. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
Червень 2, 2016
Урок 14. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
Червень 2, 2016

Урок 13 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів з повторення»

Мета :

  • навчальна:  озакріпити навики учнів складати та виконувати алгоритми з повторенням засобами програми Скретч;
  • розвиваюча:  розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Опитування:

  1. Як створювати та редагувати зображення засобами графічного редактора?
  2. Як завантажити навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч?
  3. Як створювати проект у середовищі Скретч?
  4. Як запускати на виконання створені в середовищі Скретч програми?

2.  Створити у власній папці папку Практична робота 4

3. Інструктаж з Правил техніки безпеки

III.  Формування умінь і навичок

Практична робота №4

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 95-97)

IV.  Підсумок уроку

1. Оголошення  оцінок за практичну роботу

2. Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

IV.  Домашнє завдання

Повторити параграф підручника п. 13

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *