Урок 13. Призначення й використання основних функцій табличного процесора

Урок 12. Практична робота №3 «Побудова діаграм та графіків»
Вересень 4, 2016
Урок 14. Сортування і фільтрування даних у таблицях. Практична робота № 6
Вересень 5, 2016

Урок 13 

Тема: Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: аргументу функції; розглянути: методи вставлення функцій; роботу з Майстром функцій;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

  1. З яких компонентів може складатися запис формул?
  2. Які правила введення формул до ЕТ?
  3. Які оператори Exсel вам відомі? Вкажіть порядок їх виконання.
  4. Які типи даних використовуються в Exсel?
  5. Які об’єкти можуть належати до складу формул?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Функції
  2. Структура функції
  3. Ім’я функції
  4. Аргументи
  5. Введення формул
  6. Вкладені функції
  7. Статистичні функції

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №2

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 10)

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.2.6, 2.7

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *