Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Урок 14 (Інформатика 9 клас)

20 Вересня, 2017
Практична робота №3 «Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом». Урок 13 (9 клас)
Практична робота №3 Розробка презентацій з елементами анімації. Урок 13 (Інформатика 9 клас)
20 Вересня, 2017
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. Урок 15 (9 клас)
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. Урок 15 (Інформатика 9 клас)
20 Вересня, 2017
Практична робота №3 «Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом». Урок 13 (9 клас)
Практична робота №3 Розробка презентацій з елементами анімації. Урок 13 (Інформатика 9 клас)
20 Вересня, 2017
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. Урок 15 (9 клас)
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. Урок 15 (Інформатика 9 клас)
20 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Урок 14 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5)

  1. Правила безпечного користування Інтернетом під час пошуку інформаційних матеріалів.
  2. Що таке обліковий запис користувача?
  3. Як критично оцінювати матеріали знайдені в Інтернеті?
  4. Як дотримуватися авторського права?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які є загрози безпеці та пошкодження даних? (слайд 5-13)
  2. Які розрізняють етичні та правові основи захисту даних? (слайд 14-18)
  3. Які є шляхи захисту даних? (слайд 19)
  4. Які програми належать до шкідливих? (слайд 20-21)
  5. Як можна класифікувати комп’ютерні віруси? (слайд 22-29)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Класифікація джерел загроз (слайд 30)

Ознайомтеся з іншою класифікацією джерел загроз інформаційній безпеці (мал. 9.3) та поставте у відповідність загрози, вказані на малюнку 9.2, категоріям запропонованої класифікації.

Завдання на с. 74 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 31)

Хто створює віруси й антивірусні програми? Обговоріть у парах.

Завдання на с. 79 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 31)

Чи може Інтернет бути небезпечним для користувача, а не лише для його комп’ютера? Обговоріть у парах. Наведіть приклади, коли користування Інтернетом є небезпечним для дітей, молоді, дорослих.

Завдання на с. 79 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 32)

  1. Назвіть джерела загроз комп’ютерної небезпеки.
  2. Назвіть шляхи поширення загроз комп’ютерної небезпеки.
  3. Опишіть дію різних видів комп’ютерних загроз.
  4. У яких випадках програму називають комп’ютерним вірусом?
  5. Як може проявлятись зараження комп’ютера вірусом?
  6. За рахунок чого може «розмножуватися» комп’ютерний вірус?
  7. Чим можуть відрізнятися між собою комп’ютерні віруси?

Рефлексія (слайд 33-36)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 37)

Опрацювати п.9.1-9.5

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Урок 14 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності