Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Урок 14 (9 клас)

Практична робота №3 «Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом». Урок 13 (9 клас)
Вересень 20, 2017
Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. Урок 15 (9 клас)
Вересень 20, 2017

Урок 14

9 клас за новою програмою

Тема: Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5):

  1. Правила безпечного користування Інтернетом під час пошуку інформаційних матеріалів.
  2. Що таке обліковий запис користувача?
  3. Як критично оцінювати матеріали знайдені в Інтернеті?
  4. Як дотримуватися авторського права?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які є загрози безпеці та пошкодження даних? (слайд 5-13)
  2. Які розрізняють етичні та правові основи захисту даних? (слайд 14-18)
  3. Які є шляхи захисту даних? (слайд 19)
  4. Які програми належать до шкідливих? (слайд 20-21)
  5. Як можна класифікувати комп’ютерні віруси? (слайд 22-29)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Класифікація джерел загроз (слайд 30)

Завдання на с. 74 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 31)

Завдання на с. 79 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 31)

Завдання на с. 79 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 32)

  1. Назвіть джерела загроз комп’ютерної небезпеки.
  2. Назвіть шляхи поширення загроз комп’ютерної небезпеки.
  3. Опишіть дію різних видів комп’ютерних загроз.
  4. У яких випадках програму називають комп’ютерним вірусом?
  5. Як може проявлятись зараження комп’ютера вірусом?
  6. За рахунок чого може «розмножуватися» комп’ютерний вірус?
  7. Чим можуть відрізнятися між собою комп’ютерні віруси?

Рефлексія (слайд 33)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 34)

Опрацювати п.9.1-9.5

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *