Урок 15. Алгоритми з розгалуженням

Урок 14. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
Червень 2, 2016
Урок 16. Практична робота №5 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі»
Червень 2, 2016

Урок 15 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Алгоритми з розгалуженням та їх властивості

Мета :

  • навчальна:  осформувати поняття алгоритму з розгалуженням;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. Які базові структури алгоритмів використовуються при побудові алгоритмів?
  2. Які бувають висловлювання? Наведіть приклади
  3. Де використовуються висловлювання? Наведіть приклади
  4. Як створюються складені висловлювання?
  5. Як визначається істинність висловлювання?
  6. Чим умовні висловлювання відрізняються від інших?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Коли використовують алгоритми з розгалуженням?
  2. Як описуються умови в алгоритмах із розгалуженням у середовищі Скретч?
  3. Як у середовищі Скретч описати алгоритм з повним та неповним розгалуженням?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Зважування

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 103 підручника

Завдання 3 Жабка

Хід роботи с.104 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Наведи приклади алгоритмів із розгалуженням із повсякденного життя?
  2. Чим відрізняється повне і неповне розгалуження? Наведіть приклади
  3. Як у навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч задати умови?
  4. Якою командою у середовищі Скретч реалізовано розгалуження повної форми?
  5. Якою командою у середовищі Скретч реалізовано розгалуження неповної форми?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п. 15

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *