Урок 16. Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора

Урок 15. Практична робота №2 «Працюємо з клавіатурним тренажером»
Червень 11, 2016
Урок 17. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості. Палітра кольорів
Червень 12, 2016

Урок 16 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Поняття графічного редактора

Мета :

  • навчальна:  познайомити учнів з поняттям графічного редактора та растровим графічним редактором;
  • розвиваюча:  розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Обговорення

  1. Як правильно вмикати комп’ютер?
  2. Як правильно вимикати комп’ютер?
  3. Які види меню ви знаєте?
  4. Як запустити програму на виконання?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Графічний редактор
  2. Вікно графічного редактора Paint

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Комп’ютерні програми з часом змінюють та удосконалюють. Розгляньте, як виглядало вікно графічного редактора Paint раніше. Знайдіть спільні та відмінні об’єкти вікна на малюнках та обговоріть.

 Завдання 2. Ознайомлення з елементами середовища графічного редактора Paint

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с.127 підручника

Завдання 3. Панель швидкого доступу

Завдання на с.128 підручника

Завдання 4. Головоломка

Завдання на с.130 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Які дії можна виконувати з паперовими зображеннями?
  2. Які дії можна виконувати із зображеннями в середовищі графічного редактора?
  3. Чому програму для опрацювання графічних даних називають редактором? Обґрунтуй свою думку.
  4. Чи є на стрічці в середовищі графічного редактора Paint інструменти, які нагадують тобі інструменти художника? Поясни.
  5. Назви елементи вікна графічного редактора Paint, які має також вікно програми Калькулятор.
  6. Які елементи вікна графічного редактора Paint тобі не зустрічались в інших програмах? Поясни, чому.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.15