Урок 17. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі MS Access

Урок 16. Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
Вересень 5, 2016
Урок 18. Поняття таблиці, поля, запису. Властивості полів, типи даних
Вересень 5, 2016

Урок 17 

Тема: Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі MS Access

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; пояснити: етапи роботи з базами даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Опишіть етапи створення бази даних.
  2. Опишіть основні поняття реляційної бази даних.
  3. Що таке система управління базами даних? Для чого вона призначена?

ІV. Засвоєння нових знань

  1. Запуск MS Access
  2. Створення нової веб-бази даних
  3. Створення нової локальної бази даних
  4.  
  5. Об’єкти СКБД Access

V. Застосування нових знань, умінь та навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 2, 4, 6, 8  на с. 156-157  підручника

VІ. Підсумки уроку

Обговорюємо

  1. До якого типу систем управління базами даних належить Access2010?
  2. Поясніть призначення СУБД Access2010.
  3. Який основний формат файлів використовується для зберігання баз даних в Access2010?
  4. Опишіть можливі способи запуску на виконання програми Access2010.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VІI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.3.4

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *