Урок 18. Поняття таблиці, поля, запису. Властивості полів, типи даних

Урок 17. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі MS Access
Вересень 5, 2016
Урок 19. Практична робота №7 «Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД»
Вересень 5, 2016

Урок 18 

Тема: Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Властивості полів, типи даних

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; пояснити: етапи роботи з базами даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Опишіть етапи створення бази даних.
  2. Опишіть основні поняття реляційної бази даних.
  3. Що таке система управління базами даних? Для чого вона призначена?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Об’єкти СКБД Access
  2. Створення таблиць
  3. Заповнення таблиць

IV.  Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 3  на с. 169-170  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Поясніть у чому полягає відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних.?
  2. Опишіть перелік операцій, що виконуються при відображенні моделі «сутність-зв’язок» на базу даних..
  3. Назвіть два основних способи створення таблиць бази даних.
  4. Яке поле створюється автоматично під час створення таблиці, який тип даних цього поля?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.3.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *