Урок 18. Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості

Урок 17. Практична робота №6 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням у навчальному середовищі»
Червень 2, 2016
Урок 19. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони
Червень 2, 2016

Урок 18 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Табличний процесор, його призначення

Мета :

  • навчальна:  осформувати поняття електронної таблиці, основних її елементів та їх властивостей;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Давайте пригадаємо:

  1. Які програми з пакету Microsoft Office2010 ми вивчали раніше?
  2. Як запускати дані програми?
  3. Для яких цілей використовується Microsoft Word?
  4. Для яких цілей використовується  Microsoft Power Point?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Які програми використовуються для опрацювання електронних таблиць?
  2. Вікно табличного процесора
  3. Як переміщуватися по електронній таблиці?
  4. Як змінити вміст клітинки?

IV.  Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Продаж техніки

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 147-148 підручника

Завдання 3.  Шкільне приладдя

Хід роботи с.148 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Поясни, що таке електронна таблиця. Чим електронні таблиці відрізняються від друкованих?
  2. Представники яких професій найчастіше використовують табличний процесор?
  3. Які елементи містить вікно програми Microsoft Excel?
  4. З якими основними об’єктами можна працювати в середовищі табличного процесора?
  5. Як можна виділити клітинку та внести зміни до її вмісту?
  6. Як переміщуватися по електронній таблиці?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.21

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *