Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)

21 Вересня, 2017
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)
Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Карти знань. Редактори карт знань

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про карти знань, редактори карт знань;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)” заблокована Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5)

  1. Що таке інформаційна модель?
  2. Які розрізняють форми подання інформаційної моделі?
  3. Як виконати обчислення над вмістом клітинок табличного процесора?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити комп’ютерну модель у різних середовищах? (слайд 5-7)
  2. Що таке карта знань та як з нею працювати? (слайд 8-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Аналіз крові (слайд 10)

Доповніть комп’ютерну модель персонального лікаря-консультанта, за якою за показниками аналізу крові можна буде отримати висновок про стан здоров’я людини та її схильність до деяких захворювань.

Завдання на с. 101-102 підручника

Завдання 2. Магнітне поле (слайд 11)

Складіть у середовищі презентацій комп’ютерну модель, яка демонструє дію магнітного поля на провідник зі струмом https://www.youtube.com/watch?v=LUHtb-ZjxHg.

Завдання на с. 102 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 12)

Розгляньте комп’ютерну модель словника, запропоновану за адресою http://vslovar.ru/bes/17012.html.

Обговоріть, у якому відомому вам середовищі можна реалізувати модель, аналогічну до розглянутої. Які засоби цього середовища слід використати? Зробіть висновок про те, чи можна засобами обраного середовища «покращити» модель.

Завдання на с. 106 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 13)

Обговоріть ідею створення комп’ютерної моделі, за допомогою якої можна досліджувати основні властивості функції y=kx залежно від значень k.

Створіть таку модель та продемонструйте в парі. Визначте, який із засобів доцільніше використати при створенні моделі: онлайнове середовище для побудови графіків функцій чи табличний процесор.

Завдання на с. 107 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. Які середовища можна використати для створення комп’ютерних моделей?
  2. Чому для побудови комп’ютерної моделі важливо правильно обрати засіб її створення?
  3. Чи можна засобами редактора створення презентацій побудувати комп’ютерну обчислювальну модель?
  4. Чи можна вважати мову програмування «універсальним засобом» для створення комп’ютерних моделей?

Рефлексія (слайд 15-18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати п.13.1-13.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності