Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)

Основні етапи комп’ютерного моделювання. Урок 18 (9 клас)
Вересень 21, 2017
Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)
Вересень 21, 2017

Урок 19

9 клас за новою програмою

Тема: Карти знань. Редактори карт знань

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про карти знань, редактори карт знань;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5):

  1. Що таке інформаційна модель?
  2. Які розрізняють форми подання інформаційної моделі?
  3. Як виконати обчислення над вмістом клітинок табличного процесора?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити комп’ютерну модель у різних середовищах? (слайд 5-7)
  2. Що таке карта знань та як з нею працювати? (слайд 8-9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Аналіз крові (слайд 10)

Завдання на с. 101-102 підручника

Завдання 2. Магнітне поле (слайд 11)

Завдання на с. 102 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 12)

Завдання на с. 106 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 13)

Завдання на с. 107 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. Які середовища можна використати для створення комп’ютерних моделей?
  2. Чому для побудови комп’ютерної моделі важливо правильно обрати засіб її створення?
  3. Чи можна засобами редактора створення презентацій побудувати комп’ютерну обчислювальну модель?
  4. Чи можна вважати мову програмування «універсальним засобом» для створення комп’ютерних моделей?

Рефлексія (слайд 15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати п.13.1-13.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *