Урок 19. Практична робота №7 «Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД»

Урок 18. Поняття таблиці, поля, запису. Властивості полів, типи даних
Вересень 5, 2016
Урок 20. Призначення форм
Вересень 7, 2016

Урок 19 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Практична робота №7 «Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД»

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; пояснити: етапи роботи з базами даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Дайте означення сутності.
  2. Що означає зв’язок між сутностями?
  3. Які властивості зв’язку слід визначити?
  4. Як можна представити сутність?
  5. Що таке реляційна модель даних?
  6. Яка основна властивість реляційної таблиці (відношення)?
  7. Назвіть основні елементи реляційної таблиці.
  8. Що таке первинний ключ?
  9. Як перетворити зв’язки на відношення? Від яких факторів це залежить?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №7 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 170-171)

  1. Створіть базу даних Бібліотека, яка повинна містити дві таблиці – таблицю Категорія, що складається з одного поля та містить список категорій: книга, аудіо книга, газета, журнал і таблиці Фонд бібліотеки, що має такі поля: Код, Найменування книги, Автор, Категорія, Кількість, Ціна, Рік видання, Титульна сторінка.
  2. Визначте і встановіть типи полів для обох таблиць.
  3. Використайте Майстер підстановки для зв’язування таблиць по полях Категорія.
  4. Уведіть дані в таблицю Фонд бібліотеки, використовуючи таблицю 3.4 та графічні файли з папки Тема 3\Практична 7.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/11 клас/Тема 3

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.3.5

Завантажити конспект