Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. Урок 2 (8 клас)

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Урок 1 (8 клас)
Жовтень 16, 2016
Кодування символів. Урок 3 (8 клас)
Жовтень 16, 2016

Урок 2

Тема: Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття кодування та декодування повідомлень, двійкової системи кодування;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Учні по черзі перелічують основні правила техніки безпеки в комп’ютерному класі

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Що таке кодування повідомлень? (слайд 5-7)
  2. Які особливості має двійкове кодування? (слайд 8-10)

IV.  Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Довжина двійкового коду тексту (слайд 11)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 9  підручника

Завдання 2. Працюємо у парах  (слайд 12)

Завдання 3. Працюємо у парах  (слайд 13)

V. Підсумок уроку

Обговорюємо  (слайд 14)

  1. Що таке код та кодування повідомлень?
  2. Наведіть приклади кодування повідомлень, які використовуються в різних галузях знань.
  3. Яке кодування називають двійковим?
  4. Чому в сучасних комп’ютерах використовують двійкове кодування?
  5. Назвіть переваги та недоліки кодування, яке використовується в комп’ютерах.

Рефлексія (слайд 15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI.  Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.1 с. 6-9

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *