Урок 2. Практична робота №1 «Побудова інформаційної моделі»

Урок 1. Поняття моделі. Моделювання
Вересень 3, 2016
Урок 3. Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму
Вересень 4, 2016

Урок 2 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Практична робота №1 «Побудова інформаційної моделі»

Мета :

  • навчальна: закріпити знання про моделі, розглянути різновиди моделей;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Поясніть, чому один і той самий об’єкт може мати різні моделі.
  2. Поясніть, чи можуть різні об’єкти мати однакові моделі.
  3. За якими ознаками класифікують моделі?
  4. Наведіть класифікацію моделей за способом подання.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №1 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 10)

  1. Створіть інформаційну модель однієї з кімнат вашої квартири (вітальня, спальня, кабінет, дитяча тощо) з метою обклеювання її шпалерами. Для цього попередньо визначте розміри потрібних об’єктів цієї кімнати.
  2. Подайте створену інформаційну модель кімнати в таких видах: словесному, графічному і структурному (таблиця), кожний на окремій сторінці текстового документа, який збережіть у своїй папці з іменем практична 1.docx.
  3. Створіть математичну модель визначення вартості необхідних шпалер для обклеювання цієї кімнати. Знайдіть в Інтернеті відповідний вид шпалер та їх ціну. Фото вибраних шпалер, дані про них і створену математичну модель у вигляді таблиці розмістіть на окремій сторінці текстового документу практична 1.docx.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/11 клас/Тема 1

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу  

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.1.1

Завантажити конспект