Урок 2. Створення нумерованих і маркованих списків

Урок 1. Шаблон документа, створення документа за допомогою майстра. Друк документів
Липень 30, 2016
Урок 3. Таблиці в текстових документах. Практична робота №1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах»
Серпень 27, 2016

Урок 2 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Створення нумерованих і маркованих списків

Мета :

  • навчальна: познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями створення нумерованих і маркованих списків;
  • розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Що таке колонтитули? Як їх створити?
  2. Для чого призначений режим попереднього перегляду документа? Як його включити?
  3. Які параметри друку можна встановити у вікні Друк?
  4. Як надрукувати кілька сторінок документа? Які правила запису діапазону сторінок для друку?
  5. Опишіть, як надрукувати фрагмент документа.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Створення нумерованих і маркованих списків
  2. Упорядкування елементів списку за алфавітом.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с.16-17  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Списки яких типів можна створити в текстовому документі Word 2007?
  2. Як перетворити кілька абзаців уведеного тексту на список?
  3. Яка назва і призначення кнопок, групи Абзац?
  4. Як створити нумерований список?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.1.2

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *