Призначення форм. Урок 20

Практична робота №6 «Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД». Урок 19
Вересень 5, 2016
Сортування, пошук і фільтрація даних. Урок 21
Вересень 7, 2016

Урок 20 

Тема: Призначення форм

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; пояснити: етапи роботи з базами даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування

  1. Які основні етапи створення бази даних?
  2. Що потрібно зробити на етапі проектування?
  3. Як створити таблицю в режимі Конструктора?
  4. Як створити таблицю в режимі Майстра?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Введення та редагування
  2. Форми
  3. Принципи використання форм

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 3  на с. 180-181  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Для чого використовуються форми в базах даних?
  2. Укажіть основні види форм, що використовуються в СУБД Access2010.
  3. Поясніть чим відрізняється таблиця бази даних від форми виду таблиця.
  4. Поясніть чим відрізняється вид форми таблиця від виду форми таблична.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п 3.6

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *