Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)

Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)
Вересень 21, 2017
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Вересень 25, 2017

Урок 20

9 клас за новою програмою

Тема: Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про карти знань, редактори карт знань;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5):

  1. Як побудувати діаграму та графік у середовищі табличного процесора?
  2. Як додати анімацію до об’єкта слайда в редакторі презентацій?
  3. Як створити програмний проект у відомих вам середовищах?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити карти знань? (слайд 5-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Навчальні заклади (слайд 11)

Завдання на с. 105 підручника

Завдання 4. Створення карти знань для уроку (слайд 12)

Завдання на с. 106 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 13)

Завдання на с. 107 підручника

Завдання 5. Досліджуємо (слайд 14)

Завдання на с. 107 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Як пов’язані карти знань та інформаційні моделі?
  2. У яких програмах можна створювати комп’ютерні моделі у вигляді карт знань? Наведіть приклади.
  3. Як створюють карту знань в одному з відомих вам редакторів карт знань?

Рефлексія (слайд 16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.13.3

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *