Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)

21 Вересня, 2017
“Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)” заблокована Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)
Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
“Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)” заблокована Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (9 клас)
Карти знань. Редактори карт знань. Урок 19 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей». Урок 21 (9 клас)
Практична робота №5 Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Урок 21 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про карти знань, редактори карт знань;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5)

  1. Як побудувати діаграму та графік у середовищі табличного процесора?
  2. Як додати анімацію до об’єкта слайда в редакторі презентацій?
  3. Як створити програмний проект у відомих вам середовищах?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити карти знань? (слайд 5-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Навчальні заклади (слайд 11)

Створіть комп’ютерну інформаційну модель мережі професійного спрямування та відповідних навчальних закладів, наближених до вашого регіону проживання, які готують відповідних фахівців, що містить посилання на веб-сторінку навчального закладу в Інтернеті.

Завдання на с. 105 підручника

Завдання 4. Створення карти знань для уроку (слайд 12)

Створіть комп’ютерну інформаційну модель навчального матеріалу одного з обраних самостійно уроків у вигляді карти знань, використовуючи поданий алгоритм.

Завдання на с. 106 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 13)

Створіть карту знань Графіки, яка моделює відомості про графіки функцій, вивчені на уроках математики. Використовуйте відомі вам програми для побудови графіків функцій. Зображення графіків додайте до вузлів моделі. Збережіть карту в папці Моделі своєї структури папок.

Завдання на с. 107 підручника

Завдання 5. Досліджуємо (слайд 14)

Використовуючи шаблон презентації Створення карт знань, що збережена в папці Моделювання, створіть карту знань про сервіси Інтернету, якими можна скористатися для створення карт знань. Сплануйте, які відомості про сервіс ви розміщуватимете на карті. Надішліть створену карту електронною поштою сусіді чи сусідці, що працює за комп’ютером ліворуч.

Завдання на с. 107 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Як пов’язані карти знань та інформаційні моделі?
  2. У яких програмах можна створювати комп’ютерні моделі у вигляді карт знань? Наведіть приклади.
  3. Як створюють карту знань в одному з відомих вам редакторів карт знань?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати п.13.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності