Типи алгоритмів. Урок 19 (5 клас)

Середовище описання і виконання алгоритмів. Урок 18 (5 клас)
Квітень 1, 2017
Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)
Квітень 1, 2017

Урок 19

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Типи алгоритмів

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з типами алгоритмів які можна організувати в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. У яких програмних середовищах можна створювати чи виконувати алгоритми?
  2. Які проекти ти виконував у середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 18 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? (слайд 6-8)
  2. Як створити новий проект у середовищі Скретч? (слайд 9-13)
  3. Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? (слайд 14-19)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Алгоритми (слайд 20)

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 2. Гра (слайд 21)

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 3. Мелодії (слайд 22)

Завдання на с. 139-140 підручника

Завдання 4. Зміна значення параметра команди Задати інструмент (слайд 23)

Завдання на с.141 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 24)

Завдання на с.141 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. Які команди слід використати під час складання програми в середовищі Скретч, щоб її виконавець переміщувався по сцені вгору-вниз?
  2. У який блок об'єднані команди, з яких можна скласти програму відтворення музичного уривку в середовищі Скретч?
  3. Які дії слід виконати, щоб виконавець змінював свій вигляд під час виконання програми в середовищі Скретч або залишав слід на сцені?
  4. Чим відрізняються команди груп Події та Керувати в середовищі Скретч?
  5. Якими способами можна складати програми в середовищі Скретч?
  6. Які алгоритмічні структури використовують під час створення алгоритмів?
  7. Чим відрізняються лінійні та циклічні алгоритми?
  8. Коли необхідно використати алгоритмічну структуру розгалуження під час створення алгоритмів?

Рефлексія (слайд 26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

Опрацювати параграф підручника п.18

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *