Урок 20. Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Практична робота №7 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»

Урок 19. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони
Червень 2, 2016
Урок 21. Виконання практичних завдань з форматування та редагування даних в електронних таблицях
Червень 2, 2016

Урок 20

Тема: Типи даних. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Практична робота №7 «Уведення, редагування та форматування даних»

Мета :

  • навчальна:  онавчити учнів форматувати дані в електронних таблицях;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. Як виділити діапазон клітинок?
  2. Як застосувати засіб автозаповнення для введення даних?
  3. Як копіювати та переміщувати клітинки та діапазони клітинок?
  4. Які особливості редагування структури таблиці?

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 14: http://testinform.in.ua/testi-z-informatiki-7-klas/

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Як встановлювати формати подання даних у клітинках?
  2. Як змінити форматування таблиці?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №7

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 176-179)

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Повторюємо

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI.        Домашнє завдання (слайд 16)

Вивчити конспект уроку та опрацювати параграф підручника п. 23