Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей. Урок 20 (Інформатика 9 клас)
21 Вересня, 2017Табличні величини та їх опис мовою програмування. Урок 22 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей»
Мета:
- навчальна: закріпити знання учнів з теми комп’ютерне моделювання;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Які існують програма для створення та дослідження комп’ютерних моделей?
- Які моделі можна будувати в середовищі табличного процесора?
- Як створити карту знань?
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)
III. Формування умінь і навичок
Практична робота №5 «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей» (слайди 13)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
(завдання з підручника с. 108)
IV. Підсумок уроку
- Оголошення оцінок за практичну роботу
- Рефлексія (слайд 14-17)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 18)
Повторити матеріал підручника п.12.1-13.3