Урок 21. Сортування, пошук і фільтрація даних

Урок 20. Призначення форм
Вересень 7, 2016
Урок 22. Практична робота №8 «Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних»
Вересень 7, 2016

Урок 21 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Сортування, пошук і фільтрація даних

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: фільтр; автофільтр; розглянути: типи гіперпосилань; методи пошуку, сортування та фільтрування даних у БД;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування

  1. Що таке ключове поле?
  2. Опишіть процедуру створення зв’язків між таблицями.
  3. Що таке макет зв’язків?
  4. Як видалити зв’язок між таблицями?
  5. Які відношення між таблицями вам відомі?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Сортування і фільтрування даних

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1, 2, 3, 4  на с. 187-188  підручника

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/11 клас/Тема 3

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке сортування? Як виконати сортування за даними одного з полів?
  2. Опишіть послідовність сортування за значеннями полів, що розміщені поруч, з однаковими значеннями параметрів сортування.
  3. Опишіть послідовність сортування за значеннями полів, розміщених довільно в таблиці, з різними значеннями сортування.
  4. Як відмінити сортування?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п 3.7

Завантажити конспект