Урок 21. Виконання практичних завдань з форматування та редагування даних в електронних таблицях

Урок 20. Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Практична робота №7 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»
Червень 2, 2016
Урок 22. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом
Червень 2, 2016

Урок 21 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: ): Форматування та редагування даних в електронних таблицях

Мета :

  • навчальна:  оформувати уміння і навички учнів форматувати дані в електронних таблицях;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15: http://testinform.in.ua/

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Календар погоди

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 170-171  підручника

Завдання 3.  Частини світу

Хід роботи с.171-172  підручника

Завдання 4.  Результати успішності

Хід роботи с.172-173  підручника

IV. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за роботу на уроці

Повторюємо

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V.  Домашнє завдання (слайд 13)

Повторити параграф підручника п. 23

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *