Урок 22. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом

Урок 21. Виконання практичних завдань з форматування та редагування даних в електронних таблицях
Червень 2, 2016
Урок 23. Практична робота №8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі»
Червень 2, 2016

Урок 22 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: ): Аналіз даних, поданих на діаграмі

Мета :

  • навчальна:  онавчити учнів використовувати діаграми в електронних таблицях;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм?
  2. Аналіз даних за допомогою діаграм
  3. З яких об’єктів складається діаграма?
  4. Як створити діаграму в середовищі табличного процесора?
  5. Як налаштувати властивості об’єктів діаграми?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Мобільні телефони

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с. 187-189  підручника

Завдання 3.  Продаж телефонів

Хід роботи с.189-190  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Для чого використовуються діаграми?
  2. Що необхідно для створення діаграми?
  3. Що відображається на легенді діаграми?
  4. Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
  5. Як змінювати зовнішній вигляд діаграми?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.25

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *