Мови програмування та їх класифікація. Урок 22 (8 клас)

Практична робота №7 «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Урок 21 (8 клас)
Жовтень 20, 2016
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування. Урок 23 (8 клас)
Жовтень 20, 2016

Урок 22

Тема: Мови програмування та їх класифікація

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям мови програмування та засобами для виконання створених програм;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Що називають алгоритмом та програмою?
  2. Що або хто може бути виконавцем алгоритму?
  3. У якій формі можна подати алгоритм?
  4. Що називають середовищем виконання алгоритму?
  5. Як створюють програми та проекти в середовищі Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Що таке мова програмування? (слайд 5-6)
  2. Чим відрізняються мови програмування? (слайд 7-11)
  3. Які засоби необхідні для виконання створених програм? (слайд 12-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Ознайомлення з мовами програмування (слайд 14)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 102  підручника

Завдання 2. Працюємо в парах  (слайд 15)

Завдання на с. 110  підручника

Завдання 3. Працюємо в парах  (слайд 16)

Завдання на с. 110  підручника

Завдання 4. Працюємо в парах  (слайд 16)

Завдання на с. 110  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо  (слайд 17)

  1. Що таке мова програмування? Чим вона відрізняється від мови людського спілкування?
  2. Чим відрізняються мови програмування низького та високого рівнів?
  3. Назвіть приклади мов програмування високого рівня. Для яких завдань їх використовують?
  4. Для чого використовують програми-транслятори та якими вони бувають?
  5. Що таке середовище програмування та які його складові?

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI.  Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.15 с. 100-104

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *