Цикли з лічильником. Урок 24 (5 клас)

Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (5 клас)
Квітень 4, 2017
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 25 (5 клас)
Квітень 5, 2017

Урок 24

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Цикли з лічильником

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як змінювати вигляд виконавців у проекті Скретч?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створити цикл із лічильником у середовищі Скретч? (слайд 5-8)
  2. Як описувати алгоритми створення малюнків? (слайд 9-12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Квадрат (слайд 13)

Завдання на с. 161 підручника

Завдання 2. Фанфари (слайд 14)

Завдання на с. 161 підручника

Завдання 3. Світлофор (слайд 15)

Завдання на с. 162 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 16)

Завдання на с.163 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Які ситуації у твоєму повсякденному житті можна описати за допомогою циклів з лічильником?
  2. Яку структуру повторення можна створити за допомогою команди Повторити?
  3. Чи можна достроково зупинити виконання команди Повторити?
  4. Чим відрізняється команда повторення Завжди від команди Повторити?
  5. Які команди використовують в алгоритмах малювання в середовищі Скретч?

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.23

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *