Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (Інформатика 9 клас)

25 Вересня, 2017
“Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)” заблокована Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
“Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)” заблокована Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (9 клас)
Введення та виведення табличних величин. Урок 23 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Чи обов’язково кожному елементу табличної величини ставити у відповідність? Для чого потрібні такі номери?
  2. Чи можна визначити кількість елементів за описом табличної величини мовою програмування Free Pascal?
  3. Які засоби для введення й виведення елементів табличної величини передбачені у програмах мовою програмування Free Pascal?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як для роботи з масивами на формах проектів використовувати візуальні елементи? (слайд 5-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. Обмін даними (слайд 9)

У середовищі Lazarus розробіть проект, у якому стовпець із п’яти слів, які користувач вводить у багаторядкове поле, буде розміщуватись у рядку таблиці.

Завдання на с. 117 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 10)

Обговоріть, чим відрізняються елемент управління Memo в середовищі Lazarus від елементів Edit і Label.

Завдання на с. 118 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 11)

Засобами обраного самостійно середовища програмування створіть проект Гравітаційна стала, у якому формуються значення елементів лінійної таблиці з 5 дійсних чисел з діапазону від 6.0 до 7.0, а результат виводиться в написі, повторюючи послідовність отриманих значень двічі.

Завдання на с. 119 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 11)

Засобами обраного самостійно середовища програмування створіть проект Зріст, у якому вводиться масив цілих чисел, що відповідають зросту членів вашої родини, і виводиться в таблицю з відповідними підписами стовпців.

Завдання на с. 119 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Які засоби для введення й виведення елементів табличної величини передбачені у програмах мовою програмування Free Pascal?
  2. Які елементи управління використовують для введення чи виведення значень табличних величин у середовищі програмування Lazarus?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати п.15.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Урок 24 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності