Урок 25. Практична робота №9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»

Урок 24. Призначення звітів
Вересень 7, 2016
Урок 26. Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів
Вересень 9, 2016

Урок 25 

Тема: Практична робота №9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора»

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: запит; звіт; поле; закріпити: етапи роботи з запитами та звітами;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Які можливості зі створення звітів надає користувачу Майстер звітів?
  2. Поясніть етапи створення звіту з використанням Майстра звіту.
  3. Для чого використовується під час створення звітів Параметри зведення?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №9 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 210)

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.3.9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *