Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 25 (8 клас)

Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 24 (8 клас)
Жовтень 20, 2016
Практична робота №8 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Урок 26 (8 клас)
Жовтень 21, 2016

Урок 25

Тема: Об’єкти програм із графічним інтерфейсом

Мета :

  • навчальна: навчити учнів працювати з середовищем програмування Lazarus;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Які елементи належать до графічного інтерфейсу програм та які події у програмі можуть бути пов’язані з ними?
  2. У чому схожість і відмінність створення об’єктів графічного інтерфейсу програм у відомих вам середовищах програмування?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Як працювати з проектами у середовищі програмування Lazarus? (слайд 5-9)
  2. Як працювати з екранною  формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 10-12)
  3. Як працювати з екранною  формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 13)

IV.  Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Завантаження та виконання проекту.  (слайд 14)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 115  підручника

Завдання 2.   Створення проекту в середовищі Lazarus.  (слайд 15)

Завдання на с. 117  підручника

Завдання 3.  Працюємо в парах  (слайд 16)

Завдання на с. 118  підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно  (слайд 17)

Завдання на с. 118  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо  (слайд 18)

  1. Як створити проект у середовищі Lazarus та чому він складається з декількох файлів і папок?
  2. Яке призначення має екранна форма у проекті, створеному в середовищі Lazarus?
  3. Які властивості можуть мати об’єкти в проекті, створеному в середовищі Lazarus? Як можна змінити значення властивостей?
  4. Як створити новий проект у середовищі Lazarus?

Рефлексія (слайд 19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.16 с. 113-118

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *