Урок 25. Тематичне оцінювання з теми: «Графічний редактор»

Урок 24. Практична робота №4 «Створення графічних зображень за поданим планом»
Червень 15, 2016
Урок 26. Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти
Червень 16, 2016

Урок 25 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Тематичне оцінювання по темі «Графічний редактор»

Мета :

  • навчальна: перевірити рівень засвоєння учнями теми графічний редактор Paint;
  • розвиваюча:  розвивати навички роботи на комп’ютері; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування:         

Перейти за посиланням для проходження тесту № 22:

http://testinform.in.ua/testi-z-informatiki-5-klas/

III.  Формування практичних умінь і навичок

Виконайте одне з проектних завдань яке ви обрали на сьогоднішній урок

Проект 1. «Добро починається з тебе»

Учні твого класу вирішили підготувати паперові іграшки для дитячого садочка з вашого мікрорайону.

Діти люблять одягати ляльок в різний одяг. Створи зображення ляльки та одягу. Скористайся таким прикладом.

Придумай національні вбрання для ляльок. Підготуй різні набори. Результати надрукуй та виріж.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с.187  підручника

Проект 2. «Рубрики для посібника»

У школі оголосили конкурс на кращі значки рубрик Вивчаємо, Діємо, Міркуємо, Обговорюємо, Працюємо в парах, Досліджуємо, Перевіряємо знання для нового посібника з інформатики.

Придумай героя, який буде супроводжувати ці рубрики та створи його зображення в графічному редакторі.

Які інші рубрики ти б додав?

Придумай та створи зображення значків до всіх рубрик на конкурс.

Завдання на с.188  підручника

Проект 3. «Веселі старти»

Спортивна команда учнів твого класу готується до змагань « Веселі старти». Перед змаганнями кожна команда братиме участь в урочистому відкритті змагань. Сплануй ескіз емблеми учасників твоєї команди, яку можна буде намалювати згодом на футболках. Врахуй, що на емблемі варто було б розмістити назву команди, підтверджену відповідним зображенням. Щоб учасникам змагань запам’ятався захід, на футболці із зворотної сторони ти вирішив розмістити також назву змагань, рік їх проведення та види випробувань. Створи сплановані ескізи у графічному редакторі Paint, роздрукуй отримані зображення та продемонструй їх усім учасникам команди для обговорення.

Завдання на с.188  підручника

IV. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання

Повторити параграфи підручника п. 22-23

Завантажити конспект