Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)

26 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини. Урок 25 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 25 (Інформатика 9 клас)
25 Вересня, 2017
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (9 клас)
Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 10 http://testinform.in.ua/category/9-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як описати алгоритм знаходження суми чи кількості елементів табличної величини? (слайд 5)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Середнє значення (слайд 6)

Складіть проект Середнє для обчислення середнього значення десяти дійсних чисел з діапазону 9,0-10,0, отриманих у ході деякого експерименту.

Завдання на с. 123 підручника

Завдання 3. Сума додатних елементів таблиці (слайд 7)

Створіть програму для знаходження суми додатних елементів заданої таблиці.

Завдання на с. 125 підручника

Завдання 4. Кількість елементів (слайд 8)

Створіть програму для знаходження кількості елементів лінійної таблиці з 10 цілих чисел, які дорівнюють її першому елементу.

Завдання на с. 126 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 9)

Мовою програмування Free Pascal, запишіть фрагмент програми, у якій будуть реалізовані такі завдання:

  • Сьомому елементу лінійної таблиці Nomer цілого типу з 10 елементів надати деяке конкретне значення.
  • Другому елементу лінійної таблиці Nomer дійсного типу з 10 елементів надати значення вмісту цієї ж клітинки, збільшене вдвічі.
  • Елементу двовимірної таблиці з іменем Costs цілого типу, який міститься на перетині другого стовпця та третього рядка, надати значення вмісту цієї ж клітинки, збільшене на 1.

Завдання на с. 127 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 10)

  1. Які середовища можна використати для створення комп’ютерних моделей?
  2. Чому для побудови комп’ютерної моделі важливо правильно обрати засіб її створення?
  3. Чи можна засобами редактора створення презентацій побудувати комп’ютерну обчислювальну модель?
  4. Чи можна вважати мову програмування «універсальним засобом» для створення комп’ютерних моделей?

Рефлексія (слайд 11-14)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 15)

Опрацювати п.16.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності