Урок 27. Побудова інформаційної моделі

Урок 26. Розв’язування компетентнісних задач. Аналіз формулювання задачі
Червень 2, 2016
Урок 28. Пошук інформаційних матеріалів. Опрацювання матеріалів
Червень 2, 2016

Урок 27 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Розв’язування компетентнісних задач. Побудова інформаційної моделі

Мета :

  • навчальна:  оформування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); опрацювання даних; подання результатів розв’язування задачі;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування:

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Проекти та інформатика
  2. Планування проекту

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Працюємо у парах

Завдання 2.  Лялька-мотанка

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи с.215 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Чим відрізняються навчальні проекти від інших проектів?
  2. Які етапи реалізації проектів?
  3. Для чого складають план проекту?
  4. У яких формах може бути подано план проекту?

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Складіть у середовищі текстового процесора план проекту з географії «Утилізація побутових відходів»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *