Урок 27. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч

Урок 26. Цикли з умовою
Квітень 5, 2017
Урок 28. Алгоритмічна структура розгалуження
Квітень 6, 2017

Урок 27 (web-версія конспекту без зображень)

5 клас за оновленою програмою 2016 року

Тема: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. Практична робота №8

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми з умовою в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. 1) Привітання із класом (слайд 1)
  2. 2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Як команду повторень можна використати при складанні проектів у середовищі Скретч?
  2. Структуру повторення якого виду можна описати за допомогою команди Завжди?
  3. Як зупинити виконання команди Завжди?
  4. Як можна змінити позицію на сцені проекту в середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 23 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№8)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Балерина (слайд 6)

Створи за поданим планом у середовищі Скретч проект, у якому на сцені, яку освітлюють рампи, танцює балерина (мал. 253). Передбач, що рухи виконавця мають припинятися при натисненні клавіші Пропуск.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 169 підручника.

Завдання 2. Клавіатурний тренажер (слайд 7)

Сплануй проект Клавіатурний тренажер, склади програму для спланованих подій, реалізуй його в середовищі Скретч і збережи в папці Проекти своєї структури папок. У проекті перші п’ять літер англійського алфавіту будуть рухатися на сцені з різною швидкістю. Якщо користувач натисне клавішу з однією з літер на клавіатурі, то вона зникне.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 169-170 підручника.

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

Придумай ідею проекту, у якому буде використана команда повторення з умовою. Сплануй проект, передбач, які об’єкти будуть у ньому використані та які події відбуватимуться з об’єктами. Підготуй виступ на конкурс на кращу ідею проекту.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.171 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 9)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 10)

Опрацювати параграф підручника п.24-25

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування