Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок. Урок 27 (8 клас)

Практична робота №8 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Урок 26 (8 клас)
Жовтень 21, 2016
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень. Урок 28 (8 клас)
Жовтень 21, 2016

Урок 27

Тема: Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з способами зміни властивостей об’єктів в середовищі програмування Lazarus та елементом управління кнопка;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.) 8 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4):

  1. Які дії можна виконати з елементами управління кнопка у програмі із графічним інтерфейсом?
  2. Для чого використовують кнопки управління вікном в ОС Windows?
  3. Як у середовищі Скретч можна створити об’єкт кнопка?
  4. За допомогою яких команд у середовищі Скретч можна передати дію одного об’єкта іншому?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор)

  1. Як змінити значення властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus? (слайд 5-7)
  2. Які об’єкти можуть «реагувати» на події? (слайд 8-11)
  3. Як у проекті використовують елемент управління кнопка? (слайд 12-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Прості та складені числа (слайд 15)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 122-123  підручника

Завдання 2.   Чарівні кнопки  (слайд 16)

Завдання на с. 123-124  підручника

Завдання 3. Працюємо в парах  (слайд 17)

Завдання на с. 128  підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно  (слайд 18)

Завдання на с. 110  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо  (слайд 19)

  1. Чим м відрізняються статичний і динамічний способи зміни значень властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus? Наведіть приклади.
  2. Який оператор використовують у команді надання значень мовами Free Pascal та Python?
  3. Що таке подія та як вона пов’язана з об’єктом у середовищі програмування?
  4. Як дізнатись, які події можна застосувати до даного об’єкта? Наведіть приклади.
  5. Як пов’язати подію з кодом і процедури для її опрацювання? Які службові слова мови програмування Free Pascal використовують у такому коді?
  6. Яке призначення елемента управління кнопка на екранних формах?

Рефлексія (слайд 20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати параграф підручника п.18 с. 120-124

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
8 клас для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *