Урок 28. Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0

Урок 27. Практична робота №10 «Автоматизоване створення веб-сайту»
Вересень 9, 2016
Урок 29. Поняття блогу, різновиди блогів
Вересень 10, 2016

Урок 28 

Тема: Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: редактор веб-сайтів; Веб 2.0; хостинг; пояснити: структуру сайту; особливості сайтів; відмінності між веб-сторінками;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Опитування:

  1. Наведіть приклади структури сайту.
  2. Коротко опишіть схеми «Стандартна», «Каскад», «Хмарочос», «Павутина».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Загальні поняття
  2. Сервіси Веб 2.0

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо з підручником та комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 1-6  на с. 278-279  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Які технології покладено в основу розробки сервісів Веб. 2.0? у чому полягають ці технології?
  2. Які особливості притаманні сервісам Веб 2.0 за видами діяльності користувачів?
  3. Які існують типи сервісів Веб 2.0 за видами діяльності користувачів?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п 4.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *