Урок 28. Пошук інформаційних матеріалів. Опрацювання матеріалів

Урок 27. Побудова інформаційної моделі
Червень 2, 2016
Урок 29. Захист проекту
Червень 2, 2016

Урок 28 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Розв'язування компетентісних задач. Пошук інформаційних матеріалів. Опрацювання матеріалів

Мета :

  • навчальна:  оформування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); опрацювання даних; подання результатів розв’язування задачі;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Перевірка д/з:

  1. Учні демонструють на інтерактивній дошці план проекту з географії «Утилізація побутових відходів»

Опитування:

  1. Як визначити перелік відомостей, які потрібно знайти для здійснення проекту?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

Пошук інформаційних матеріалів

Наступним етапом після побудови інформаційної моделі є пошук потрібних відомостей.

Пошук інформації залежить від конкретного проекту, це може бути пошук інформації в енциклопедіях, мережі Інтернет, бібліотеках, музеях, збір фото чи відеоматеріалів та ін.

Пошук інформаційних матеріалів

На наступному етапі реалізації проекту необхідно опрацювати отримані результати. Тут також все залежить від конкретного проекту та виконавців.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Виконання проектного завдання. Кросворд

  1. За допомогою електронного процесора Excel та мережі Інтернет, матеріалу підручника створіть кросворд  з 6-10 запитань на будь-яку з тем що вивчалися в курсі інформатики 7 класу
  2. Побудувати схему виконання роботи у Word або Paint

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Як визначити перелік відомостей, які потрібно знайти для здійснення проекту?
  2. Що впливає на вибір комп’ютерних програм для опрацювання матеріалів проектів?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Розробіть план навчального проекту з фізики «Визначення середньої швидкості нерівномірного руху»

Завантажити конспект



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування