Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)

Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)
Вересень 26, 2017
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Вересень 27, 2017

Урок 29

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми пошуку елементів табличних величин

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми пошуку елементів табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Команди повторення та розгалуження мовою програмування Free Pascal.
  2. Команду переривання циклу мовою програмування Free Pascal.
  3. Як описати складені умови мовою програмування Free Pascal?
  4. Як описати операції ділення націло мовою програмування Free Pascal?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як описати програму пошуку заданого елемента? (слайд 5-6)
  2. Як описати програму пошуку елемента з найбільшим або найменшим значенням? (слайд 7-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пошук номера елемента (слайд 12)

Завдання на с. 130-131 підручника

Завдання 2. Квадрати значень (слайд 13)

Завдання на с. 132-133 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 14)

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 15)

Завдання на с. 139 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 16)

  1. У чому полягає особливість пошуку першого елемента лінійної таблиці, який відповідає заданій умові?
  2. Який алгоритм лежить в основі пошуку найбільшого елемента лінійної таблиці?
  3. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?

Рефлексія (слайд 17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати п.18.1-18.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *