Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)

26 Вересня, 2017
Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)
Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017
Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)
Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (9 клас)
Алгоритми впорядкування елементів табличних величин. Урок 30 (Інформатика 9 клас)
27 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Алгоритми пошуку елементів табличних величин

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про алгоритми пошуку елементів табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Команди повторення та розгалуження мовою програмування Free Pascal.
  2. Команду переривання циклу мовою програмування Free Pascal.
  3. Як описати складені умови мовою програмування Free Pascal?
  4. Як описати операції ділення націло мовою програмування Free Pascal?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як описати програму пошуку заданого елемента? (слайд 5-6)
  2. Як описати програму пошуку елемента з найбільшим або найменшим значенням? (слайд 7-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Пошук номера елемента (слайд 12)

Створіть проект Номер елемента, у якому здійснюють пошук номера елемента лінійної таблиці з 10 цілих чисел, значення якого дорівнює її першому елементу.

Завдання на с. 130-131 підручника

Завдання 2. Квадрати значень (слайд 13)

Створіть проект Випробовування, у якому знаходять різницю між найбільшим і найменшим елементом лінійної таблиці з 10 дійсних чисел, які набувають значення від 5 до 10 випадково.

Завдання на с. 132-133 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 14)

Обговоріть, як зміниться програмний код у проекті Пошук елемента, якщо:

  • а) розглядати таблицю дійсних чисел та здійснювати пошук елемента, який дорівнює останньому елементу;
  • б) у середовищі Lazarus лінійну таблицю вводити в елемент управління StribgGrid.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 15)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Спортивні результати, у якому за поданою таблицею випробувань на тренуванні зі стрибків у довжину знаходять номер першої спроби, яка повторює контрольний результат.

Завдання на с. 139 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 16)

  1. У чому полягає особливість пошуку першого елемента лінійної таблиці, який відповідає заданій умові?
  2. Який алгоритм лежить в основі пошуку найбільшого елемента лінійної таблиці?
  3. Чим відрізняється алгоритм пошуку найменшого елемента лінійної таблиці від алгоритму пошуку найбільшого елемента?

Рефлексія (слайд 17-20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати п.18.1-18.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Алгоритми пошуку елементів табличних величин. Урок 29 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності