Урок 29. Поняття блогу, різновиди блогів

Урок 28. Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0
Вересень 9, 2016
Урок 30. Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»
Вересень 10, 2016

Урок 29

Тема: Поняття блогу, різновиди блогів

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття: редактор веб-сайтів; Веб 2.0; хостинг; пояснити: структуру сайту; особливості сайтів; відмінності між веб-сторінками;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Термінологія
  2. Типова анатомія блогу
  3. Різновиди блогів

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання № 8-13  на с. 279  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке блог?
  2. Чим на ваш погляд пояснюється популярність блогів у користувачів?
  3. За значеннями яких властивостей можна класифікувати блоги?
  4. Які ви знаєте сайти призначені для створення догів?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п 4.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *