Урок 29. Захист проекту

Урок 28. Пошук інформаційних матеріалів. Опрацювання матеріалів
Червень 2, 2016
Урок 30-34. Робота над індивідуальним проектом
Червень 2, 2016

Урок 29 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Розв'язування компетентісних задач. Захист проекту

Мета :

  • навчальна:  оформування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); опрацювання даних; подання результатів розв’язування задачі;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Перевірка д/з:

  1. Учні демонструють на інтерактивній дошці план проекту з географії «Визначення середньої швидкості нерівномірного руху»

Опитування:

  1. Як визначити перелік відомостей, які потрібно знайти для здійснення проекту?
  2. Що впливає на вибір комп’ютерних програм для опрацювання матеріалів проектів?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується   проектор та мережа Інтернет)

  1. Проекти та інформатика

IV. Формування практичних умінь і навичок

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Виконання проектного завдання. Розрахунок комунальних платежів

  1. За допомогою електронного процесора Excel та мережі Інтернет створіть таблицю яка б допомогла у розрахунках вартості спожитих послуг за електроенергії, газопостачання, водопостачання, послуг зв’язку (домашній телефон, Інтернет)
  2. Побудувати схему виконання роботи у Word або Paint
  3. Побудувати кругову діаграму
  4. Додаткове завдання: врахувати субсидію

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Для чого здійснюється публічний захист проекту?
  2. Що, як правило, відображається в презентації за результатами проекту?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Визначте комп’ютерні програми, які можна використати на таких етапах реалізації проектів:

  • пошук потрібних відомостей;
  • опрацювання числових даних проекту та подання їх у вигляді графіків;
  • подання результатів проекту у вигляді анімованого зображення;
  • складання плану проекту

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *