Різновиди комп’ютерів. Урок 3 (5 клас)

Інформаційні технології та процеси. Урок 2 (5 клас)
Інформаційні технології та процеси. Урок 2 (5 клас)
Березень 27, 2017
Складові персонального комп’ютера. Практична робота №1. Урок 4 (5 клас)
Складові персонального комп’ютера. Практична робота №1. Урок 4 (5 клас)
Березень 27, 2017

Урок 3

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Різновиди комп’ютерів

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з видами сучасних персональних комп’ютерів;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Чим можна комп’ютер використовувати замість телевізора, мобільного телефону, калькулятора?
  2. Що твої батьки, друзі, знайомі вміють роботи на комп’ютері?
  3. Які комп’ютерні презентації ти створював і в якій програмі?
  4. Що спільного та відмінного між правилами безпечного переходу вулиці й роботи з комп’ютером?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 2 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Якими пристроями користуються для реалізації інформаційних процесів (слайд 6-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Види персональних комп’ютерів (слайд 11)

Завдання на с. 19 підручника

Завдання 2. Субтитри (слайд 12)

Завдання на с. 20 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайди 13)

Завдання на с. 20-21 підручника

Завдання 4. Міркуємо (слайди 14)

Завдання на с. 21-22 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Яких правил слід дотримуватись для безпечної роботи з персональним комп’ютером?
  2. Які персональні комп’ютери використовують твої рідні, знайомі?
  3. Що спільного мають та чим відрізняються стаціонарні та портативні комп’ютери?
  4. Чим корисні мобільні пристрої людям різних професій? Обґрунтуй свою думку.
  5. Наведи приклади з життя, коли тобі доводилося спостерігати за роботою людей, які використовували різні види персональних комп’ютерів у своїй професійній діяльності.

Рефлексія (слайд 16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.3

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *