Урок 30-34. Робота над індивідуальним проектом

Урок 29. Захист проекту
Червень 2, 2016
Урок 35. Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
Червень 2, 2016

Урок 30-34 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Робота над проектом

Мета :

  • навчальна:  оформування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); опрацювання даних; подання результатів розв’язування задачі;
  • розвиваюча:  розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
  • виховна:  виховувати охайність уважність, інформаційну культуру

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Перевірка д/з:

  1. Демонстрація учнями кращих кросвордів зроблених на минулому уроці з колективним розв’язуванням

IV. Формування практичних умінь і навичок

Працюємо з комп’ютером

Візьми участь в одному з проектів або запропонуй свій

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Учням пропонується обрати один з варіантів тем для проекту поданий в підручнику на с. 220-221 або запропонувати свій

Протягом наступних 4 уроків учні виконують даний проект

На 4 уроці відбудеться захист виконаних проектів

На захист потрібно подати виконаний проект, перелік використаних матеріалів,  схему виконаного проекту

Перелік проектів

Проект 1. Графічний редактор

Ти неодноразово використовував різні програми для опрацювання зображень, текстів, табличних даних чи презентацій. Ти думаєш, що нічого нового придумати не можна? Ти помиляєшся! Спробуй створити свою програму, наприклад, графічний редактор, у якому можна малювати кольоровими геометричними фігурами – штампами. Такі малюнки можна використовувати як фоновий малюнок для Робочого столу чи для виготовлення ескізів тканини. У цьому редакторі має бути своя панель інструментів та палітра кольорів. При натисканні на колір у палітрі малюнки будуть виконуватись цим кольором.  А якщо обрати кнопку із заготовкою фігури, то такою фігурою буде вкриватись усе робоче поле. Можна також передбачити інструмент для визначення цільності штампів

Проект 2. Порадник школяра

На уроках ти можеш використовувати різні програми: демонструвати презентації під час доповіді , готувати тексти рефератів, малювати ілюстрації тощо. Для допомоги вивчення окремих предметів створені спеціальні навчальні комп’ютерні програми. Наприклад програма Grun. Ти би хотів, щоб цю програму частіше використовували твої друзі під час підготовки до уроків геометрії. Для цього їм потрібна твоя допомога: розроби презентацію, текстовий документ чи карту знань, де розмісти інструкцію «Комп’ютер для навчання геометрії», в якій опиши як можна застосовувати цю програму у навчанні.

Проект 3. Путівник по материках та океанах

Літо – час відпочинку та подорожей. Чи можна школяреві «об’їхати» весь світ за 90 днів канікул? Так, звісно якщо разом із друзями реалізувати проект – створити путівник віртуальної подорожі нашою планетою. Складовою такого путівника може бути презентація на основі матеріалів із книг, інтернет-енциклопедій, фото та карт  подорожі. А може бути окрема карта знань, яку кожен може підготувати для деякого материка чи океану. А тоді об’єднати усі карти в одне ціле: карту-путівник.

Проект 3. Рятівники планет

Одного разу в Інтернеті за адресою https://www.youtube.com/watch?v=ie0zcbk5ELk ти знайшов мультфільм про енергоефективне освітлення «Добре світло»

Тому вирішив організувати у своїй школі акцію, спрямовану на збереження ресурсів. Для переконливості свого виступу про те, як економія ресурсів не тільки продовжує життя людей на планеті, а й зменшує витрати домашнього бюджету ти плануєш визначити джерела економії у своєму домі та провести відповідні обрахунки. Якщо кожен учень твого класу зуміє переконати своїх батьків про необхідність запровадження ощадливого використання електроенергії, тепла, води, та разом ви зможете допомогти і нашій планеті, станете її рятівниками

V. Домашнє завдання

Виконати протягом 4 уроків проект на обрану тему

Завантажити конспект



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування