Урок 30. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси

Урок 29. Поняття про глобальну мережу Інтернет
Липень 7, 2016
Урок 31. Робота з веб-браузером
Липень 9, 2016

Урок 30 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття про мережу Інтернет, ознайомити учнів з основними службами Інтернету, всесвітнє павутиння, веб-сайт, веб-сторінка, браузер;
  • розвиваюча:  розвивати здатність до взаємодопомоги, кмітливість, упевненість у власних силах; формувати вміння міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення:

  1. Поясни, як ти розумієш поняття «веб-сервіс»?чи можна вважати слова «послуга» і «сервіс» синонімами?
  2. Як здійснюють навігацію між веб-сторінками?
  3. Яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватися під час роботи в Інтернеті?

Онлайн тестування:

Перейти за посиланням для проходження тесту № 23: http://testinform.in.ua/category/6-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.  Працюємо у парах 

Виділіть п’ять позитивних ознак появи Інтернету в житті людини. Обговоріть список у парах. Визначте одну ознаку, яку ви вважаєте найважливішою. Обговоріть виділену ознаку з іншою парою.

Завдання на с.204  підручника

Завдання 2.  Працюємо у парах  

Виділіть п’ять можливих негативних наслідків, що можуть виникнути при необдуманому користуванні Інтернетом. Запропонуйте шляхи уникнення даної небезпеки. Обговоріть пропозиції у парах.

Завдання на с.204  підручника

Завдання 1.   Правила мережного етикету  

За матеріалами файла Абетка з нетикету.htm із папки Мережа створи в середовищі Скретч проект Мережний етикет.

Завдання на с. 204  підручника

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/6 клас/Мережа

IV. Підсумок уроку

Рефлексія 

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V.  Домашнє завдання 

Повторити параграф підручника п.28

Завантажити конспект