Урок 30. Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Урок 29. Поняття блогу, різновиди блогів
Вересень 10, 2016
Урок 31. Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій
Вересень 10, 2016

Урок 30 

Тема: Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття блог; блогер; пояснити: правила створення й оформлення блогу;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Які є способи створення блогів?
  2. Що таке хостинг?
  3. Де «знаходиться» редактор блогів?
  4. Які можливості має система керування вмістом блогу?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 280)

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.4.5

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *