Урок 30. Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Урок 29. Поняття блогу, різновиди блогів
Вересень 10, 2016
Урок 31. Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій
Вересень 10, 2016

Урок 30 (web-версія конспекту без зображень)

Тема: Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття блог; блогер; пояснити: правила створення й оформлення блогу;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 11 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення

  1. Які є способи створення блогів?
  2. Що таке хостинг?
  3. Де «знаходиться» редактор блогів?
  4. Які можливості має система керування вмістом блогу?

IV. Формування практичних умінь і навичок

Практична робота №11 «Створення й ведення власного блогу»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 280)

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/11 клас/Тема 4

V. Підсумок уроку

Оголошення  оцінок за практичну роботу

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника п.4.5

Завантажити конспект