Урок 30. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч

Урок 29. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
Квітень 9, 2017
Урок 31-34. Працюємо в проекті
Квітень 9, 2017

Урок 30 (web-версія конспекту без зображень)

5 клас за оновленою програмою 2016 року

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням та повторенням в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження Підсумкового тесту з теми «Алгоритми та програми» № 25 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Ноти (слайд 5)

Сплануй проект, у якому при натисненні цифри на клавіатурі від 1 до 7 (1 – до, 2 - ре, 3 – мі, 4 – фа, 5 – соль, 6 – ля, 7 – сі), буде звучати відповідна нота 0,5 тактів встановленим інструментом. Реалізуй спланований проект у середовищі Скретч.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 178 підручника.

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 6)

Придумайте ідею проекту, у якому використано два виконавці: Авто і Пасажир, та реалізовані алгоритмічні структури розгалуження й повторення. Сплануйте події у проекті: один з пари планує події для виконавця авто, другий – для пасажира. Чи можливо створити проект із подій, дібраних різними авторами? Узгодьте свої дії та створіть проект у середовищі Скретч.

Завдання на с.179 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 8)

Повторити параграф підручника п.23-27

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

60 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування