Урок 30. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування

Урок 29. Поняття форуму. Реєстрація на форумі
Серпень 31, 2016
Урок 31. Практична робота №11 «Спілкування на форумах та в чатах»
Вересень 1, 2016

Урок 30 (неактуальна версія за старою програмою)

Тема: Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування

Мета :

  • навчальна: : розглянути принцип функціонування чатів;
  • розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас рівень стандарту») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом
  2. Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Обговорення

  1. Що таке телеконференція та відеоконференція
  2. Що таке форум? Як організовано обмін повідомленнями в ньому?
  3. Повідомлення яких видів можуть передаватися службами миттєвого повідомлення?
  4. Як здійснюється обмін повідомленнями з використанням програми обміну миттєвими повідомленнями?
  5. У чому можуть полягати порушення під час спілкування на форумі?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Спілкування в форумах та в чатах

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо за комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1-3, 5, 6  на с. 256-257  підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке чат? Що таке веб-чат?
  2. Що таке кімната для розмов? Які дані можна побачити за вибору кімнати?
  3. Назвіть основні елементи вікна веб-чату.
  4. Як надіслати повідомлення всім учасникам чату?
  5. Як надіслати приватне повідомлення в чаті?

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.3.7

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *